Zonet bij de verkeersinfo op Donna…
Opgelet op de E17 Gent-Antwerpen: er lopen zotten rond. U dient niets te ondernemen . De politie zit ze zelf al achterna.
Tjah …
Zonet bij de verkeersinfo op Donna…
Opgelet op de E17 Gent-Antwerpen: er lopen zotten rond. U dient niets te ondernemen . De politie zit ze zelf al achterna.
Tjah …
haha
Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.